Stjerneklassen på Tingagerskolen

Formålet med ”Tidlig SFO start” er at give børnene en mere tryg overgang til deres nye hverdag som skoleelever. Børnene får en særlig introduktion til SFO og skolen med mulighed for at lære hinanden og personalet at kende samt blive fortrolige med rytmer, normer og regler inden skolestart.

Der er i Stjerneklassen fokus på tryghed, nærvær og de indbyrdes relationer. I forløbet vil der også være samarbejde med børnehaveklasselederen, så børnene får den bedst mulige start i undervisningen i august.

Tilmeldinger til feriepasning

Tilmeldinger til feriepasning sker via tabulex.
Vi står altid klar til at hjælpe jer, hvis I er usikre på systemet, men de fleste af jer kender det sikkert fra børnehaverne.

Der er feriepasning i sommerferien, som strækker sig fra ca. uge 26 – 31, alt afhængig af skoleårets rytme.

I efterårsferien uge 42, juleferien som er dagene lige inden jul og dagene lige efter Nytår, i vinterferien uge 7, og i påskedagene mandag til onsdag.

Fælles feriepasning med Tre Ege skolen.
For at styrke samarbejdet mellem fødeskole og modtagerskole, har SFOerne indgået et samarbejde i efterårsferien, vinterferien og dele af sommerferien.